WhatsApp ile iletişime geçin...

Kurumsal

İADE ETME

Siparişim eksik, yanlış ya da hasarlı teslim edilirse ne yapmalıyım?

Bu durumda siparişinizi teslim eden kargo yetkilisinden tutanak tutmasını isteyip, ürünü teslim almamalısınız. Hemen Fhm Aydınlatma ile telefon (0212 235 10 10) ya da e-posta (info@fhmaydinlatma.com.tr) aracılığıyla iletişime geçerek gerekli bilgiyi verdiğiniz takdirde siparişinizin telafisi en kısa zamanda gerçekleştirilecek ve bu işlem için gereken kargo masrafları blue light aydinlatma tarafından karşılanacaktır.

Ürünler için montaj hizmeti veriyor musunuz?

İstanbul içerisindeki siparişleriniz için 0212 235 10 10 nolu telefondan veya info@fhmaydinlatma.com.tr’ye mail atarak montaj talep edebilirsiniz.

Satın aldığım ürün arızalı/defolu çıktı, ne yapmalıyım?

Sipariş ettiğiniz ürün üretimden kaynaklanan bir hata ile size gönderildiyse, sorumluluk süresi içerisinde ürününüzü, varsa aynı ürün ile değiştirebilir veya iade edebilirsiniz. Bu konuda 0212 235 10 10 numaralı telefonumuzdan müşteri hizmetleri temsilcimizle görüşebilirsiniz veya info@fhmaydinlatma.com.tr adresine sorununuzu telefon ve sipariş numaranızla birlikte ve ilgili ürün kodu ile bildirebilirsiniz.

Satın aldığım ürün bozuldu, aldığım üründen memnun kalmadım, ne yapmalıyım?

Eğer almış olduğunuz ürünün normal kullanım şartları içerisinde üretimden kaynaklanan bir hata nedeniyle bozulduğunu ya da üründen memnun kalmadığınızı düşünüyorsanız, bu yöndeki şikâyetinizi lütfen, sorununuzu ve size ulaşabileceğimiz bir telefon ve sipariş numarası ile ilgili kodunu içeren bir e-postayı info@fhmaydinlatma.com.tr adresine gönderiniz 0212 235 10 10 numaralı Fhm Aydınlatma Müşteri Hattı telefonumuzdan müşteri hizmetleri temsilcimize ulaşınız. Müşteri hizmetlerimiz size gereken desteği mümkün olan en kısa sürede verecektir.

Sipariş ettiğim ürünü nasıl iade edebilirim?

Siparişinizi, teslim aldığınız tarihten itibaren 7 gün içerisinde kullanmadığınız ve ürün ya da ambalajını (satılabilirliğini) bozmadığınız sürece iade edebilirsiniz.

7 gün içerisinde info@fhmaydinlatma.com.tr adresine sipariş numaranız ve ilgili ürün kodu ile birlikte iade sebebinizi belirten bir e-posta gönderebilir, ya da 0212 235 10 10 numaralı telefondan bu isteğinizi iletebilirsiniz. Bu aşamadan sonra, teslimat adresinize yönlendirilecek Kargo yetkilisine; paket ve içeriğindeki tüm doküman (fatura, sevk irsaliyesi, kargo teslim fişi vb.) ile birlikte teslim ederek Kargo firmasından karşı ödemeli olarak bize ulaştırabilirsiniz. Bu noktada sizden ricamız, ürünü mümkün olduğunca sağlam ve hasara uğramayacak bir şekilde paketlemenizdir. Ürününüzün bize ulaşmasına müteakip, yetkililerimizce yapılacak incelemelerin ardından kullanım hatası gibi sizden kaynaklanan kesin bir aksaklık tespit edilmediği takdirde, tercih etmiş olduğunuz ödeme şekline göre ürün bedeli bankanıza iade edilecektir.

Teslim alındıktan sonraki 7 gün içerisinde bilgi verilmeyen ya da satılabilirliği bozulan ürünler, Fhm Aydınlatma tarafından iade alınamayacaktır.

İade edilen ürün, öncelikle bluelightaydinlatma.com.tr bünyesindeki servis tarafından incelenecektir ve tüm koşullara uygun olduğu tespit edildiğinde, 3 ila 7 gün içersinde uygulamaya girecek iade işlem süresi başlatılacaktır.


İade durumunda ödememi ne zaman geri alabilirim ?

Kredi kartı ile yaptığınız ödemelerde ürün tutarı, iade talebiniz onaylandıktan ve size bildirilir bildirilmez aynı gün içerisinde bankanıza iade edilecektir. Bu tutarın bankaya devrinden sonra hesaplarınıza yansıması tamamen banka işlem süreci ile ilgili olduğundan, olası gecikmelere shop.bakara.com herhangi bir müdahalede bulunamayacaktır. Kredi kartınıza iade edilen tutarın banka tarafından hesabınıza yansıtılması ortalama 1 ile 2 haftayı bulabilmektedir. Kredi kartı ile taksitli olarak yapılan alışverişlerin iadesinin bankanız tarafından yine taksitli olarak yapılabileceğini, info@fhmaydinlatma.com.tr’in bu duruma herhangi bir müdahalesinin bulunmadığını belirtmek isteriz. İade işlemlerinin onaylanma süreci, ürünlerin tarafımıza ulaşmasından itibaren maksimum 10 iş günü içerisinde yapılmaktadır.